Franciza CBA a fost lansată în România în anul 2002 și îşi desfăşoară activitatea implementând modelul occidental. Conceptul CBA este gândit ca o alternativă viabilă pentru retailul tradiţional, prin care magazinele dobândesc o imagine comună, dar îşi păstrează autoritatea managerială.
Magazinele francizate au o suprafaţă cuprinsă între 150 – 1000 mp, forma de comerţ cu autoservire. Aceste magazine oferă consumatorilor promoţii, sortimentaţie bogată, mărci private şi nu în ultimul rând servicii de calitate, toate acestea făcând şi mai palpabil mesajul nostru: “Soluţia ta zilnică!”.
Oferta noastră poate fi grupată în două mari părţi:
Prima, extrem de vizibilă ţine de imaginea magazinului:
- Aspect unitar ce consolidează identitatea magazinului potrivit standardelor CBA;
- Gamă largă de produse marcă proprie;
- Promoţii atractive periodice;
- Revista publicitară lunară (finanţată de centrul CBA), distribuţia în cele 12 judeţe și tipărită în 140.000 de exemplare;
- Etichete de preţ, pungi şi uniforme personalizate, ca şi instrumente utilizate în vederea promovării brandului CBA.
A doua categorie este menită să susţină activitatea de vânzări, integrând-o astfel în strategia comercială CBA prin:
- Achiziţii comune la nivel naţional;
- Contracte naţionale comune;
- O gamă sortimentală vastă în toate categoriile de produse, oferind astfel magazinelor posibilitatea reducerii numărului de furnizori.
Contractele comerciale naţionale semnate la nivel de franciză vin în sprijinul micilor comercianţi cu preţuri şi condiţii avantajoase, condiţii la care în mod individual nu ar avea acces.
Magazinele au libertate deplină în ceea ce priveşte aprovizionarea. Ele achiziţionează produsele marcă proprie de la CBA, iar restul sortimentaţiei o pot achiziţiona de la centrul CBA, de la partenerii contractaţi la nivel naţional, sau de la terţi.
Programul de funcţionare, numărul de personal necesar cu care îşi pot deservi perfect clienţii, amenajarea magazinului sunt stabilite de francizat.
Ulterior, în afara consultanţei de vânzări permanente, oferim partenerilor francizaţi asistenţă juridică şi financiar-contabilă, soluţii de mercantizare. Departamentele de marketing şi vânzări, vizitează magazinele periodic oferindu-le consultanţă de afaceri şi trade marketing.